Archive for December 9th, 2011

December 9, 2011

Sen Hangi Konsere Gidersin II?

Peki 50’lerin sonunda Amerika’da olsaydık, hapse girip Johnny Cash dinler miydik?

December 9, 2011

Sen Hangi Konsere Gidersin?

80’lerde, New York’ta yaşıyor olsaydık akşam Suicide konserine giderdik di mi?

 

December 9, 2011

“İnsanların huzurlu olması veya geleneklerin sonsuza kadar devam edebilmesi halinde hayat da ızdırapsız olur. ”
~Kurt Vonnegut (Hiho / Slapstick, 1976)

Mister Bud adındaki bu kırma köpeğin de benimsediği felsefe bu işte. Mister Bud, yeni Carter Goodrich kitabı Say Hello to Zorro!‘nun baş karakteri. Daha sonra işler karışıyor ya, aşağıdaki linkten bakabilirsiniz merak ettiyseniz.

Via: 32pages

December 9, 2011

The Cover of the CTRL

İşte, dergi kapağının albenisi de böyle oluyor. İtalyanca yazılarından hiç bir şey anlamadığım CTRL magazinin sayfalarına saatlerdir bakıyorum deli gibi.

Via: coverjunkie

December 9, 2011

Artist of the Day: Brian Rea

Kitap eleştirmeni – The New York Times için.

By: brian-rea

December 9, 2011

Polonya’da Grafik Tasarım (1919-1949)

Bu beyefendiyi nasıl seversiniz? Jan Mucharski (1928)

Via: 50watts

December 9, 2011

When You Feel Like Bukowski

“Ademoğlunu sevmiyorum. Kafalarını sevmiyorum. Suratlarını sevmiyorum. Ayaklarını sevmiyorum. Konuştukları şeyleri sevmiyorum. Saçlarını sevmiyorum.  Arabalarını sevmiyorum. Köpeklerini de, kedilerini de, güllerini de sevmiyorum. ”
-Charles Bukowski