Tahteravalli Yalelli

Öyle bir şey yok muydu? Allah aşkına çok gülüyorum şu anda, tahteravalli yalleli? Atıyor muyum? Aslında ben kaydıraktan bahsedeceğim şimdi ama bu aklıma geldi, demeden edemedim.

Ayrıca sahilde çocuklar için ayrılmış oyun parklarındaki salıncakların sayısı o kadar az ki, dayanamıyorum. Belediyeye yazayım diyorum, sonra deli bu kadın derler diye vazgeçiyorum. Bizim zamanımızda 100 çocuğu bir parka bıraksanız, her biri kendini eğlendirecek ayrı bir alet bulup, binerdi. Ama şimdi sırada bekliyorlar. Bir de ben eksiktim aralarında, “çocuk küçük, tek başına büyük kaydıraktan kayamaz” diyerek, nefes nefese merdivenleri çıkıp, kucakta bir Deniz’le atıyorum kendimi büyük kaydıraktan aşağı. Siz aşağıdakiler kadar olmasın ama bu da pek eğlenceli.

Via: home-designing

air – playground love

Leave a Reply

