A Big-Mouthed Failure?

Ian McCulloch ne aksi adamdır bilir misiniz? Zamanında (sanırım Echo and the Bunnymen İstanbul’a ilk geldiği sene) yaptığımız röportajı burnumuzdan getirmişti. Daha odaya girmeden, kapının dışından bağırtısı duyuluyordu. Organizatörlere sallıyordu. Ama Morrissey’le yaptıkları “söyleşi” gayet eğlenceli başlamış.

“Bence Morrissey iyi bir şarkıcı değil. Onunla Smiths daha yeni ortaya çıktığında tanışmıştık. Derginin biri ona demiş ki, git başka bir müzisyenle röportaj yap. Neden bilmem, beni seçmiş. İki şartla kabul ettim. Bir, bu iş Liverpool’da olacak ve iki, içki içebileceğim bir yere gideceğiz. Öğlen vakti bir barda buluştuk. Büyük bir keyifle kendime güzel bir et siparişi verdim. Geçtim adamın karşısına, yemeye başladım. Ta ki o bana vejeteryan olduğunu söyleyene kadar. (sonra laughs aka sen bir gül, bir gül, bir gül)”

Leave a Reply

