Toms Amca

Bu yaz gördünüz heralde, hemen herkesin ayağında aynı model bez ayakkabılardan vardı. Aslında Toms, bir satılan ayakkabının diğerini de ihtiyacı olana yolluyordu. Bilmem artık kaç kişi bu bilinçle aldı yüz bilmem kaç lira olan o bez ayakkabıları. Güzellerdi ayrı. Toms’un şimdi amacı farklı. Yine One for One mantığını, bu kez gözlük için uygulayacaklar. Ya gözlüğe ihtiyacı olana gönderecek, ya da tedavisini sağlayacaklar ihtiyacı olan kişinin.

Dünya Görme Günü‘ne bağlı olarak ve dünya çapında bir mesele olduğu için; sadece bir gün, körlük ve görme bozukluklarına dikkat çekmeye adandı. TOMS, LA’den 3 lokal sanatçıyı, bu işe dikkat çekmeleri için görevlendirdi. Her bir sanatçıya aynı 3 imaj, yorumlasınlar diye referans olarak verildi.  Başlık “Gift of Sight”. Sanatçılar işlerini, 3 hafta boyunca izleyicilerin önünde yaptı. Bak eğer bu meselede ciddiysen, hipster’ları faydalı şekilde kullanma kılavuzu yazmana yardımcı olabilirim.

Via: downtownartwalk ve Toms

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: